Tot el que necessites saber per introduir-te en el món de l'Experiència d'Usuari (UX)
Currículum
- Seccions 6
- 25 Lliçons
- 0M Durada
Experiència d'usuari: metodologies i habilitats clau
5 Lliçons
- Què és la UX i què no és?
- Les Fases del Procés UX
- Habilitats d'un/a Dissenyador/a UX
- Models de UX
- Introducció als rols de disseny UX
Què és l'Experiència d'Usuari (UX)?
8 Lliçons
- Conceptes clau UX
- Productes d'alta i baixa fidelitat: wareframe, prototip i mockup
- Benchmarking en UX: investigació de la competència
- Call to Action (CTA) en UX
- Disseny adaptable
- Disseny d'Interacció en UX
- Prototip en UX
- Lleis de Von Restroff, Saigarnik, Jakob, Miller, Hick, Fitts i Parkinson
Metodologies de treball i organització
2 Lliçons
- Identificació dels objectius d’un projecte UX
- Metodologies de treball a UX
L'ususari
2 Lliçons
- Persona Users i mapes d'empatia
- La realització de proves amb usuaris en el desenvolupament de productes
Metodologia del disseny
5 Lliçons
- Storyboarding
- SiteMap
- Task flow
- Wireframe
- Exemples
Prototips i models a presentar
3 Lliçons
- El prototip
- Mockups
- Fases del procés de treball en UX