Author: lacursosa.cat

Gestió de productes digitals

  • Introducció a la gestió de productes digitals, des de la concepció fins al llançament.
  • Aprenentatge de metodologies àgils com Agile i Scrum per a la gestió eficient de projectes.
  • Temes clau: anàlisi de dades, disseny UX/UI, investigació d’usuaris i roadmapping.
0M
0
33

Curs d’Anàlisi de Mercat: Descobreix qui és el teu client

  • Eines per entendre el teu públic: Aprendràs a identificar les necessitats, desitjos i comportaments dels teus clients, clau per connectar amb el teu mercat objectiu.
  • De la teoria a la pràctica: Desenvoluparàs habilitats per analitzar dades i convertir-les en estratègies efectives que impulsin els teus resultats.

  • Decisions informades en entorns competitius: Dominaràs l’art d’obtenir insights valuosos per destacar en màrqueting, vendes o gestió de productes.

0M
0
15
Scroll to top